KETEL TWO

Bijna iedereen kent Ketel One vodka. Ze doen het wereldwijd erg goed en in Amerika is het een van de populairste vodka merken. De afgelopen jaren is Ketel One bezig geweest met nieuwe smaken te introduceren, en proberen ze een hipper imago te krijgen. Ik vond dat dit erg botste met het klasieke 325+ jaar oude merk dat het is. Vandaar dat ik Ketel Two introduceer. Het hippe, naïvere jonge broertje van Ketel One met bekende en gekke smaken.

 

Ketel Two vodka was mijn eindexamen project op het Grafisch Lyceum Rotterdam. De ingrediënten staan  bij  Ketel Two in de spotlights en zijn gekozen om bestaande coctails te perfectioneren en bartenders de vrijheid te geven met nieuwe drankjes te komen. Zo is een "Ketel Two Spice" bijvoorbeeld heerlijk in een Bloody Marry op een koude winterse dag en een "Ketel Two Roses" perfect in een zomerse Tropical night.

 

Omdat Ketel Two helemaal om de ingrediënten draait, wilde ik een manier verzinnen waardoor ze ook echt zouden opvallen. Ik heb voor iets gekozen wat nog nooit eerder op een verpakking gedaan is, een 3D etiket.

 

Met je eigen 3D-Anaglyph glazen kun je de ingrediënten van de fles zien komen. Hieronder kun je het zelf proberen.

 

KETEL TWO

EXPERIENCE DIFFERENT DIMENSIONS OF TASTE

info@chromegraphics.nl

06 53561397